Ofte stillede spørgsmål

Find svar på de mest stillede spørgsmål. Hvis ikke du kan finde svaret på dit spørgsmål kan du altid kontakte vores kundeservice.

Kontakt Kundeservice

Produkterne

Hvilke batterier bruger lysene?

Her er en oversigt over hvilke batterier lysene bruger:

LED Bloklys - 2 x AA
LED Kertelys - 2 x AAA
LED Kronelys - 2 x AAA
LED Fyrfadslys - 1 x CR2450
LED Jumbo Fyrfadslys - 2 x AAA
LED Rillelys - 2 x AA
LED Keglelys - 2 x AAA
Solid Stripe - 2 x AA
Harlequin - 2 x AA
Square - 2 x AA
Unique LED Bloklys - 2 x C
LED Flydelys - 1 x CR2450
Udendørs LED Bloklys - 2 x C

Hvor længe kan lysene lyse?

Her er en oversigt over hvor længe lysene kan lyse:

LED Bloklys - 400 timer
LED Kertelys - 300 timer
LED Kronelys - 300 timer
LED Fyrfadslys - 200 timer
LED Jumbo Fyrfadslys - 300 timer
LED Rillelys - 400 timer
LED Keglelys - 400 timer
Solid Stripe - 400 timer
Harlequin - 400 timer
Square - 400 timer
Unique LED Bloklys - 1500 timer
LED Flydelys - 200 timer
Udendørs LED Bloklys - 1500 timer

Kan fjernbetjeningen bruges til alle lys?

Vores Deluxe Homeart fjernbetjening virker til alle vores Deluxe Homeart lys, pånær sorte lys. På lys med mørke farver kan fjernbetjeningen have svært ved at sende signal grundet den mørke farve, her hjælper det hvis man har fjernbetjeningen tæt på eller løfter lyset og peger fjernbetjeningen mod bunden.

Vores Unique Candles fjernbetjening virker til alle vores Unique Candles lys.

Kan indendørs lys placeres alle steder?

Vores indendørs lys kan placeres alle steder indendøres. Man skal dog være opmærksom på at lysene er et naturprodukt som er lavet med ægte stearin, stil derfor ikke lysene i direkte sollys eller ved varme steder, da stearinen kan smelte.

Kan udendørs lys holde til alt vejr?

Med IP44-certificering er det fuldt beskyttet mod regn, sne og frost, hvilket gør det perfekt til terrassen eller haven året rundt. Lyset er fremstillet i robust vejrbestandig plast.

Levering & returnering

Hvor hurtig levering har i?

Vi har op til 2 dages levering.

Vi levere både til døren eller til posthus.

Hvem bruger i til levering?

Vi bruger både GLS og DHL, men du kan altid se ved betaling hvem der kommer til at levere din pakke.

Kan man selv vælge hjemmelevring og posthus?

Man kan ved betaling selv vælge om pakken skal leveres til hjemmet, eller hvilket posthus pakken skal leveres til.

Hvor længe kan man returnere sin pakke?

Du kan returnere din pakke senest 14 dage efter modtagelsen. Du returnere din pakke ved at købe vores returlabel og derfra sende din pakke til os.

Mit produkt er defekt hvad gør jeg?

Modtager du en eller flere vare(r) med fejl eller mangler bedes du venligst kontakte vores kundeservice inden for 14 dage, så vi rettidigt kan få ombyttet dit køb.

Jeg mangler en vare i min ordre

Hvis du mangler en vare i din ordre, så bedes du kontakte kundeservice her. Vi vil derefter håndtere din henvendelse hurtigst muligt.

Kundeservice

Kan man kontakte jer?

Det kan man i hvert fald! Du kan altid bruge vores chat her på hjemmesiden, således kan du nemt og hurtigt få svar på de fleste spørgsmål.

Har du brug for at snakke med kundeservice omkring en ordre, produkt eller noget tredje så kan du kontakte vores kundeservice her.

Hvor sender i fra?

Alle vores pakker, bliver pakket og sendt fra vores eget lager i Kolding.

Kan man selv komme og hente sin pakke?

Nej, vi tilbyder ikke at du selv kan komme og hente din pakke. Alle pakker bliver sendt derhen hvor du bestiller til.

Jeg har allerede oprettet en sag, men i svarer ikke

Vi forsøger altid at svarer hurtigst muligt, og alle sager bliver altid besvaret. Tjek evt. om du har skrevet alle oplysninger ved oprettelse af sagen korrekt. Når du opretter en sag modtager du en mail angående oprettelsen, hvis du ikke har modtaget denne mail, skyldes det at den indtastede mail er skrevet forkert. Så hvis du ikke har modtaget mail da du oprettede sagen, anbefaler vi dig at oprette en ny og sikre at din mail er skrevet korrekt.